Monday 29 August 2011

ESOK DAH RAYA :O

Ramadan sudah berakhir... ESOK DAH HARI RAYA :DDDDDD
Bagaimanakah baju kurung dahulu....? 
Sama seperti sekarang? 
Untuk "post" saya ini saya akan menunjukkan beberapa gambar fesyen baju kurung pada zaman 90'an 
Lihatlah :DDDDD
Gambar-gambar di bawah ini adalah gambar saudara-mara atau ahli keluarga saya pada zaman 90an :)
                                                                             ibu saya
                                                                 nenek saya dan kakaknya
                                                                     saya dan makcik saya
                                                                               saya dan ibu
                                                                        ibu dan rakannya 

3 comments:

  1. Selamat hari raya sya!
    Nampaknya, baju raya dulu dan kini tidak lah begitu beza kerana dahulu dan kini , orang melayu kita masih memakai baju kurung :)

    ReplyDelete
  2. Ya tetapi jenis kain dahulu beza sedikit dan juga corak baju kurung, dahulu coraknya berbunga - bunga kini lebih "morden" dan kelihatan lebih sederhana

    ReplyDelete
  3. Hmmm, saya setuju juga !
    Baju kurung dahulu kelihatan sama seperti sekarang tetapi baju kurung kini lebih 'glamour' XP

    SAYA DATANG INI INGIN MENGUCAPKAN!

    SELAMAT HARI RAYA!
    MAAF ZAHIR DAN BATIN !
    MAAFKAN LAH SAYA JIKALAU SAYA TELAH MENGECEWAKAN KAMU TT . TT
    MINTA MAAF YA:DD

    -AMILIA:D-

    ReplyDelete